Zatiaľ čo fluktuácia sa bude vždy vyskytovať, strata vašich najlepších zamestnancov by mala byť výnimkou namiesto pravidla. Je úlohou generálnych riaditeľov vytvoriť kultúru, ktorá identifikuje týchto potenciálnych vizionárov a zdokonaľuje ich zručnosti v dlhodobom horizonte s cieľom dosiahnuť výsledky, ktoré budú v konečnom dôsledku prínosom pre ich spoločnosti.

kanceláře

Dlhodobý zamestnanec môže byť životným článkom úspešnej spoločnosti. Postupujte podľa týchto stratégií s cieľom podporiť zlepšenie podnikovej kultúry:

Uvedomte si, že chyba neznamená neúspech
Jednou z najhorších vecí, ktorú spoločnosť môže urobiť, je zaobchádzať s každou chybou ako s neúspechom. Chyby by sa mali chápať ako impulz na prispôsobenie procesov a presadzovanie profesionálneho rozvoja. Silná firemná kultúra pochádza z vedúcej pozície a zamestnancov, ktorí chápu chyby a dôverujú jeden druhému. Napríklad IBM sa nestala názvom značky v technike len svojimi službami, ale odrazom od nepriazni a mnohých chýb.
Buďte otvorení a úprimní so zamestnancami o ich chybách. Keď vedia, že majú podporu svojich šéfov, je pravdepodobnejšie, že sa z nich učia a snažia sa ich napraviť.

Budujte integritu
Podpora kultúry integrity znamená spoločné vytvorenie pracovného prostredia bez skrytých agend alebo favorizmu. Integrita vytvára dôveru v organizácii a umožňuje ľuďom cítiť sa dobre v ich každodenných povinnostiach.
Ak chcete vybudovať takúto kultúru, pravidelne sa prihlasujte všetkým vaším zamestnancom, a to buď prostredníctvom firemnej korešpondencie alebo pravidelných individuálnych rozhovorov. Zdieľajte všetky informácie, ktoré sú pre nich dôležité.

zaměstnanci

Investujte do svojej komunity
Podľa prieskumov až 64 percent podnikových lídrov vníma spoločenskú zodpovednosť ako spôsob budovania dôvery s klientmi a zamestnancami. Pomoc pri budovaní okolitej komunity je spôsob, ako investovať do zamestnancov, ktorí sú jej súčasťou.

Keď sú zamestnanci inteligentní, pokorní a motivovaní, je dôležité podporovať ich rozvoj v rámci organizácie. Keď sa cítia dostatočne bezpečne, aby sa podelili o svoje nápady a chyby v otvorenom a poctivom prostredí, ostanú verní danej spoločnosti.